  • Data: 2012-08-06 23:01:59
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-06 10:06, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tutaj częsciowo muszę się zgodzić. Jednak jest sposób, na to by tak nie
    > było - własna dystrybucja linuksa instalowana w firmach... niestety to
    > powoduje więcej pracy i fakt, że ten linux kosztuje mniej więcej tyle co
    > windows.

    Będzie jak mówisz dla małych, rodzinnych firemek. Jakaś SC, jedna
    lokalizacja, czy kilka, po kilku pracowników etc.
    Ale firma, z wieloma oddziałami, lokalnymi jednostkami, gdzie mnóstwo
    aplikacji, wymiany dokumentów, wielu dostawców oprogramowania, wiele
    lokalnych rozwiązań, gdzie ktoś sobie napisał aplikacyjkę, uruchomił BD
    itd.
    Tu przejście z jednego systemu na inny to masakra.
    A teraz wyobraź sobie, że istnienie firmy zależy od działania tych
    systemów, wszystko zinformatyzowano, działa kupę automatów, ludzi
    pozwalniano.
    Jaka firma przechodzi na iny system? Chyba żadna. Ja tam nie wiem czego
    policja używa.