  • Data: 2012-08-05 20:46:59
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2012 17:50, Wojciech Bancer pisze:

    > Ja się włączyłem dopiero jak Andrzej dał się podpuścić, w podwątku rozpoczętym

    Nie ja się dałem podpuścić, tylko ty rozumujesz w kategoriach
    microsoftowych - jeden system, jedno rozwiązanie, jeden dostawca,
    jedynie słuszny sposób.

    Ja ci podałem, co ja mam dostępne do takiego zadnia "od ręki" na zwykłe
    stacji roboczej.

    > gdzieś w okolicy news:501d7e1e$1@news.home.net.pl . A policję w sumie należy
    > potraktować jak dużą organizację, z dudatkowym utrudnieniem w postaci niesamowicie
    > dużego rozproszenia jej jednostek.

    Mhm. Skoro to windows jest takie supergenialne i tak cudownie działa w
    nim zdalna instalacja na terminalach, to wytłumacz mi, dlaczego przez 3
    dni "centrala" nie dała rady dodać kodeków na jednej stacji roboczej, hmm?