  • Data: 2012-08-05 21:46:22
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2012 21:32, Wojciech Bancer pisze:

    > Bo nie jest. Maluch też nie rozwinie prędkości 200 km/h.

    A co ma maluch do ssh?

    > Dużo efektywniej w takim środowisku sprawdza się deployment całego obrazu
    > z systemem.

    Ummm... Chcesz na nowo zainstalować cały system (ileśtam gigabajtów)
    żeby zainstalować lub uaktualnić jedną aplikację?!?!??

    > Przecież to Ty je opowiadasz. Ja tylko wykazałem słabość pomysłu
    > "SSH + skrypty" na przykładzie maszyn wyłączonych.

    Może śledź uważniej wątek... To jest prymitywna metoda umożliwiająca
    wykonanie tego zadania na komputerach, które w ogóle nie były do takiego
    współdziałania przeznaczone.

    [ciach]

    > Biznesowej, nie domowej. Nigdzie w wątku nie było poruszanego zastosowania
    > domowego.

    Było. Padło pytanie, co ja bym zrobił. Nie mam w domu biznesowej sieci,
    a w robocie muszę się użerać z mikrosyfem.

    > A ja cały czas pytam o nazwę narzędzia jakbyś nie zauważył.

    Daj mi te 12 tysięcy komputerów, to dostaniesz odpowiedź. I rachunek,
    nie wyższy niż gdybym miał to zrobić z maszynami windowsowymi.

    [ciach]

    > Mimo zręcznej manipulacji, przypominam że dyskusja jest w obrębie środowiska
    biznesowego,
    > organizacji, a nie "domu". XP Home nie jest Windowsem biznesowym i nie dostaniesz
    takiego
    > przy zamawianiu w przetargu na 12 tys maszyn. Dla biznesowego (W2000, WXP Pro, WV
    Pro+,
    > W7 Pro+) jak najbardziej zadziała.

    Patrz wyżej.

    I zwracam uwagę, że jak potraktowałem zagadnienie jako dotyczące nowo
    tworzonej instalacji, to zostało to oprotestowane.

    Jeśli ma to być nowa instalacja, to w życiu nie bawiłbym się w
    indywidualne stacje robocze. Użyszkodnicy dostali by po "cienkim" albo
    "zerowym" kliencie, a cała robotę odwalałby serwer lub ich grupa.