  • Data: 2012-08-05 21:07:50
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-05, ToMasz <twitek4@> wrote:

    [...]

    > czyli oprogramowanie konieczne do funkcjonowania hardware.
    > mają też na hdd, albo na cd obraz partycji. Tylko że tak nie połączysz
    > innych płatnych programów.

    Połączysz.

    > Nawet jak zrobisz obraz patrtycji to musisz go "odtwarzać" na identycznych
    > kompach. nawet jak to "przełkniesz" to za rok będzie nieaktualny, choćby
    > z powodu bazy wirusów i tysiąca poprawek internet explrorera. Musisz
    > jakoś zaakceptować dziesiątki licencji.

    Z grubsza rzecz biorąc: nie widziałeś na oczy wersji dla enterprise.

    > Zawsze dostaniesz wersje przetestowaną, stabilną i działającą na
    > dowolnej konfiguracji.

    No błagam Cię. Zajrzyj sobie na buglistę takiego ubuntu, to zobaczysz
    te "zawsze działa". Dzisiaj naprawiałem jedno takie "upgrade zawsze
    działa", bo się fontconfig wywalił przy tymże i pociągnął za sobą
    ponad 200 pakietów.

    [...]

    > tylko o wirusach komputerowych. Więc nikt nie powie zainstalujcie
    > linuksa tylko kupcie oprogramowanie antywirusowe.

    Zią. Na linuksa nie ma (wielu) wirusów, bo jest zbyt mały odsetek
    userów by było warto coś tam pisać. Jakby zyskał na popularności,
    to się i twórcy wirusów znajdą.

    > TAk więc szansa na rozstanie z windowsem jest tylko w przypadku pracy
    > w chmurze. tam gdzie nasza maszyna będzie tylko zdalnym wyświetlaczem
    > i zdalną klawiaturą.

    Świetne. Aż takie zaufanie masz do zdalnego dostawcy? Dajmy na to do
    Dropboksa, czy Google? *ONI* mają dostęp do *wszystkiego* co tam wrzucić.

    > Ja uważam że to może się przytrafić. JEst taki projekt, aby windows 8,
    > korzystał z takich samych repozytoriów jak iPhone czy Android.

    Zgapiają od Apple (App Store). Już od dawna jest Windows Market Place,
    więc to tylko jeden krok dalej.

    > Narazie tylko Steam zareagował (raczej blef pokerowy), "przenosząc" gry na
    > linuksa.

    Nie "gry" a "grę". Dużo więcej tego jest chociażby na Maka, gdzie App Store
    przecież jest (także dla desktopowego systemu).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl