  • Data: 2012-08-05 21:26:52
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-05, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Nie ja się dałem podpuścić, tylko ty rozumujesz w kategoriach
    > microsoftowych - jeden system, jedno rozwiązanie, jeden dostawca,
    > jedynie słuszny sposób.

    Mam doskonale w pamięci "wybór" jaki zafundowali producenci przeglądarek.
    Tymczasem jednak w firmach jest coś takiego jak standardy się przydaje,
    żeby uczynić proces sprawniejszym, a nie chaotycznym "bo nasz admin
    to sobie skrypciki dłubał po nocach".

    [...]

    > Mhm. Skoro to windows jest takie supergenialne i tak cudownie działa w
    > nim zdalna instalacja na terminalach, to wytłumacz mi, dlaczego przez 3
    > dni "centrala" nie dała rady dodać kodeków na jednej stacji roboczej, hmm?

    Skąd wniosek że nie dała rady? Po prostu mogli olać Twoje wymaganie jako
    nieistotne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl