  • Data: 2004-03-01 16:05:23
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna na www
    Od: "piotr" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W naszym przypadku chyba od roku...
    >
    > ksiazka telefoinczna firm jest ogolnodostepna na www.ditel.pl

    wlasnie... tylko czy moglbym to sobie od was skopiowac i umiescic na
    swojej www? :)
    cala sprawa rozbija sie o to kto to zebral i opublikowal... bo jak ja
    oplace ankietera i przejdzie po miescie to przyniesie mi ten sam wynik :))
    zastanawiam sie nad celowością tego, bo skoro juz to ktos kiedys zrobil to
    po co to dublowac? chyba ze tak jak juz wspomnialem, musze miec
    potwierdzenie ze zrobilem to samodzielnie a nie skopiowalem np z
    www.pkt.pl...
    choc ciezko byloby mi to udowodnic, faktycznie moga zdradzic mnie te same
    błędy :)