  • Data: 2004-03-02 11:35:23
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna na www
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotr" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c21pfa$9e1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a gdybym dane te zebrał dzwoniąc na informację tel... (teoretycznie
    > możliwe)

    Dostrzegasz różnicę pomiędzy skopiowaniem a pozyskaniem?

    > jak ktoś może udowodnić że opierałem się na jego akurat bazie? (wyłączając
    > ewentualne identycznie popełnione błędy)

    Nie rozumiem o co mnie pytasz.
    Na pytanie - czy organy ścigania będą w stanie udowodnić Ci popełnienie
    czynu zabronionego - odpowiem nie wiem.

    Na pytanie jak ukraść własność intelektualną w taki sposób, żeby się
    nie wydało - również odpowiem - nie wiem.

    Jeśli pytasz w jaki sposób legalnie zorganizować sobie taką książkę
    na własnej stronie bez inwestowania w pozyskanie informacji ze źródeł
    własnych, wykupu praw licencyjnych do udostępniania informacji
    odpowiem - rusz głową. Złap za telefon, zadzwoń gdzie trzeba,
    przekonaj właściciela, że to mu się opłaci, uzgodnijcie formę udostępniania,
    może wystarczy deep linking, może zgodzi się na napisanie interfejsu
    z dostępem do jego bazy, spisz stosowną umowę i śpij spokojnie.

    Pozdrawiam

    JL