  • Data: 2003-09-05 15:13:03
    Temat: Re: kradzież wody 5 śwaidków
    Od: "dudi" <s...@s...am> szukaj wiadomości tego autora

    : Sorry, ale ja nic nie zrozumiałem.
    ups ;)

    gość tak wykombinował że ma nie podpiętą
    spłóczkę pod wodomierz no i kiedy przychodzi
    rozliczenie za wodę mamy w bloku róznice
    między głównym a idywidualnymi - tą róznicę
    płacimy...

    no ale kombinujemy kto spija 250 kubików
    wody no nie?

    no więc został zdybany koleś (6 osób
    w mieszkaniu) którego spłoczka jest poza
    licznikiem podpięta, stwierzdiło to 5 osób
    razem administratorka + członkowie zarządu
    wspólnotą, i teraz trzeb pociagnąc do
    odpowiedzialności tego gościa no i tego kto
    zakładał plombe na liczniku

    to co mnie interesuje to czy _wystarczą_ owi
    świadkowie czy trzeba by wzywać policję żeby
    zostł spisany protokół... tymbardziej że gośc
    mógł już usunąć obejście, pytanie czy zeznanie
    5 osób w takiej sprawie wystarczy?