  • Data: 2003-09-06 18:08:12
    Temat: Re: kradzież wody 5 śwaidków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | róznica licznik główny - indywidualne, na głównym wychodzi Ci nawet
    | cienki "ciurek" (!?;) któego nie łapie indywidualny główny jest bardzo
    | czuły...

    To nie tak. Główny też ma martwy przepływ. Tylko, że na główny, to byłby
    martwy, jakby nikt w całym budynku nie brał wody. A to raczej żadko sie
    zdarza.

    | jest róznica 300 kubików którą trzeba pokryć 300 m3 to 1743 zł liczone
    | według zućycia Ci którzy mają duże bólą w bólach :) a kolo sra sobie za
    | darmo! o pardon ;)

    Za jaki to okres ta różnica? Rezerwuar ma 3-5 dm3. No to mnie wychodzi
    60.000 - 100.000 spłukać. Przy takim mizernym napełnieniu, to rezerwuar
    pewnie się z 15 minut napełnia. No to załóżmy, że sąsiad jest w stanie góra
    100 razy spuścić wodę na dzień, choćby nie spał. To wychodzi mi z rachunku
    2-3 lata. A przy normalnym użytkowaniu, to pewnie z 10 lat.