  • Data: 2017-01-01 20:33:09
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Działa. :-) Chyba, ze samochód jest niedawno przerejestrowany, bo dostęp
    > nie jest on line, tylko aza jest replikowana i jest chwila pokrzywdzenia.

    Nie działało, bo nic nie ustalili. Samochód jest od wielu lat u tego
    właściciela.
    Dodatkowo sami potwierdzili, że nie bardzo mają jak to ustalić.
    w tym wypadku. Pewnie jak by sprawa dotyczyła jakiegoś dygnitarza,
    to może są możliwości.
    Nie ma co dorabiać ideologii, że awaria czy coś tam.
    Po prostu kamieni kupa.