    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Date: Sat, 13 Jun 2009 19:07:58 +0200

    > Widać że nie zrozumiałeś poprzedniego postu. Ty masz tą dokumentację
    > posiadać i wydać (twoja sprawa gdzie ją posiadasz i ile cię kosztuje jej

    a co w przypadku gdy posiadaczem jestem przypadkowym ? Moge cos miec ale
    moge tez to zniszczyc.

    > wydanie, ona ma być dostepna). Jak jej nie wydasz bo ją zakopałeś to
    > poniesiesz wszystkie konsekwencje nie posiadania i/lub nieprowadzenia
    > dokumentacji. (a jak ja zakopałeś może dojdzie umyślne ukrywanie lub
    > niszczenie)

    umyslne ukrywanie nastepowaloby w przypadku gdybym zakopywal po
    powiadomieniu mnie, ze prokuratura ta rzecz chce. A ja mam ja bo mam.

    Czy to nie stwarza roznicy ? Nie mowie o przypadkach gdy przechowywanie
    czegos jest moim obowiazkiem.

    Np. mam sobie kamere internetowa. Wyglada sobie przez okno. Filmuje co sie
    dzieje na skrzyzowaniu. Jest to kamera, ktora publikuje w internecie co sie
    dzieje w miescie. I co jakis czas prokuratura pisze "daj Pan nagranie z z
    jakiegos dnia". A ja musze isc do sklepu, kupic CD/DVD, nagrac plyte i
    dostarczyc do do prokuratury.

    Czy musze to robic za darmo ?

    Icek