  • Data: 2009-06-14 08:14:58
    Temat: Re: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tego już nie jestem taki pewien. Tutaj mamy dość komfortową sytuację i
    > miejscem przechowywania są Włochy.
    > A co by miał zrobić gdyby np miał te dokumenty na terenie powiedzmy
    > stacji badawczej na Antarktydzie? Przecież tam wyprawy tylko 2 razy do
    > roku jeżdżą, a warunki pogodowe nie ułatwiają tego.
    >
    > Specjalnie utrudniłem ale chodziło mi tylko o wskazanie braku fizycznego
    > dostępu do materiałów, które ma wydać. Przecież nie unika wydania
    > dokumentacji tylko na chwilę obecną nie jest w jej posiadaniu, a to już
    > różnica.

    tez specjalnie utrudnilem na poczatku, zeby ktois nie powiedzial, ze sa
    latwo dostepne.

    Poprostu liczylem, ze jest jakis akt prawny normujacy koszty ktore ponosi
    podmiot za udostepnienie danych/materialow/rzeczy/informacji prokuraturze
    zakladajac, ze do ich pozyskania ten podmiot musi cos
    zainwestowac/wydac/pokryc koszty

    chyba jak zwykle sie przeliczylem ;)

    Icek