  • Data: 2009-06-14 00:20:35
    Temat: Re: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.06.2009 Icek <i...@d...pl> napisał/a:

    > OK, co z kosztami ??
    >
    > Generalnie chodzi mi o sytuacje w ktorych generowane sa koszty,ktorych tak
    > naprawde zrodlem jest prokuratura.

    Nie jest prokuratura a system administracyjno-prawny. Jest elelemntem
    jego funkcjonowania i w przypadku wystąpienia określonego czynnika
    danych dokumentów się wymaga. Pewnie będzie to na zbyt wysokim poziomie
    abstrakcji, ale analogiczną sytuację masz wyjeżdzając za granicę gdy
    zostawisz paszport w domu ale ponieważ jest to dla Ciebie sytuacja
    "oczywista" to godzisz się pewnie z myślą, że koszt przywiezienia tego
    dokumentu na granice poniesiesz Ty.

    --
    Marcin