  • Data: 2010-08-25 12:34:58
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję, choć mi to zwisa.

    > To nie płać.
    > Widocznie wolisz za lakiernika.

    Wiec ja ci teraz podam cennik:
    Wolisz jezdzic na wozku inwalidzkim czy za to, ze nie bedziesz na nim
    jezdzic zaplacisz mi 10000 zl?
    Co wybierasz?
    To dokladnie takie masz podejscie.
    Pisze wyraznie, ze jest tam wolne miejsce za ktore nikt obecnie nie placi, w
    czym to ma niby przeszkadzac?
    W zawisci, ze ty musisz placic a on nie?
    Bo ja innego logicznego wyjasnienia nie widze.
    Co innego, jak ktos by to miejsce oplacil i wynaja, lub byla np. brama
    zamykana do garazu na klucz czy kod znany tylko tym co oplacili.
    Wowczas rozumiem, ze to bylo by nieladnie. Ale wybijac szyby, rysowac,
    przecinac opnony... Boze... jak w Czeczeni czy Afganistanie...
    I filozofia w stylu "nie chcesz placic za lakiernika, bo na chodniku polacy
    rysuja samochody, to zaplac za parking 140zl.." No rewelacja. Filozofia
    iscie PO, PiS owska.
    Co sie z tymi ludzmi w Poslce stalo, zawisc, nienawsisc, buta, chamstwo...
    Jak zoo.

    > Tak ci się może tylko wydaje.

    Owszem przeszkadza, tym, co zaplacili, bo im skacze, ze on za darmo. To sie
    nazywa zawisc.

    > Nie pytałaś o _prawne_ konsekwencje tylko o to, co ci grozi.
    > Z logiką kiepsko.

    Grupa nazywa sie pl.soc.prawo zapytal co mu grozi za parkowanie w takim
    miejscu... mi pierwsze co przyszlo to jakies zapisy w kodeksach,
    regulaminach... wszak to grupa dotyczaca prawa - a jakie sa odpowiedzi:
    porysowany lakier, przebite opony, rozwalona szyba, zdechle koty...
    Moze to jednak jest grupa: pl.debile?
    Wiec z logika to raczej u ciebie szwankuje kolego. Bo on wyraznie zapytal co
    mu grozi na grupie dotyczacej PRAWA!
    Naum sie czytac ze zrozumieniem. Taka moja rada.