  • Date: Tue, 29 Jan 2008 23:05:29 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    <fnj387$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnj3f4$s3c$7@news.onet.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnj497$uph$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnk4sl$r9g$8@news.onet.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <fnkv7t$m95$1@news.onet.pl>
    <fnl4v2$9vq$1@news.onet.pl> <fnl5bi$9n5$2@news.onet.pl>
    <fnn2q6$elq$1@news.onet.pl> <fnn3eb$ft3$1@news.onet.pl>
    <fnn451$isl$1@news.onet.pl> <fnn668$ps2$1@news.onet.pl>
    <fnnbr6$dee$1@news.onet.pl> <fnncet$fif$1@news.onet.pl>
    <fnnm89$f7v$1@news.onet.pl> <fnnsrb$5tt$1@news.onet.pl>
    <m...@n...lechistan.com> <fno14e$ke7$1@news.onet.pl>

    Mr Internet pisze:

    > Hmmm, pisaliscie, ze nei moge tego podpiac pod wtargniecie i narusznei
    > emiru domowego. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, zebym pozwal cywilnie
    > gnoja co wchodzi mi do mieszkania bez pukania i np.podchodzi do telefonu
    > i dzwoni.

    Pozwać możesz nawet o to, że się krzywo patrzy. I co z tego?

    > I zaraz potem ma wypierdalac w podskokach, bo mu to mowie.

    Ale dopiero jak powiesz. I to lepiej grzecznie, bo jak nie, to może dać
    ci w pysk i potem się obronić twoim wyzywającym zachowaniem ;->

    > Po za tym chcialbym, zeby bylo jak w stanach - ze takiego kogos mozna po
    > prostu zastrzelic

    Lecz się, dzieciaku...

    > Podstawie prawna na to, ze mnei nei interesuje ka ta osoba ma wiedziec,
    > czy moze mi wejsc do mieszkania bez pukania?

    Żeby ktoś musiał coś zrobić lub żeby nie wolno mu było czegoś zrobić
    musi istnieć na to podstawa prawna w postaci ustawy.

    Pokaż mi ustawę nakazującą pukanie i zakazującą wchodzenia przez otwarte
    drzwi.