  • Data: 2008-01-29 22:05:29
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mr Internet pisze:

    > Hmmm, pisaliscie, ze nei moge tego podpiac pod wtargniecie i narusznei
    > emiru domowego. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, zebym pozwal cywilnie
    > gnoja co wchodzi mi do mieszkania bez pukania i np.podchodzi do telefonu
    > i dzwoni.

    Pozwać możesz nawet o to, że się krzywo patrzy. I co z tego?

    > I zaraz potem ma wypierdalac w podskokach, bo mu to mowie.

    Ale dopiero jak powiesz. I to lepiej grzecznie, bo jak nie, to może dać
    ci w pysk i potem się obronić twoim wyzywającym zachowaniem ;->

    > Po za tym chcialbym, zeby bylo jak w stanach - ze takiego kogos mozna po
    > prostu zastrzelic

    Lecz się, dzieciaku...

    > Podstawie prawna na to, ze mnei nei interesuje ka ta osoba ma wiedziec,
    > czy moze mi wejsc do mieszkania bez pukania?

    Żeby ktoś musiał coś zrobić lub żeby nie wolno mu było czegoś zrobić
    musi istnieć na to podstawa prawna w postaci ustawy.

    Pokaż mi ustawę nakazującą pukanie i zakazującą wchodzenia przez otwarte
    drzwi.