    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Date: Mon, 25 Sep 2006 16:37:54 +0200

    Dnia Mon, 25 Sep 2006 14:58:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Chyba, ze chodzi Ci o to, by ścigali rodzinę, jeśli by ukradła. Będą ścigali i
    > bez Twojego wniosku. Tylko jedną z pierwszych czynności będzie zapytanie Cię o
    > wniosek.
    Tak, o to mi właśnie chodzi. O identyczne zapewnienie, jakie składają wg
    Twoich słów właściciele "własności intelektualnej". AFAIR jeżeli drobnej
    kradzieży dopuścił się bliski ściganie następuje na wniosek
    pokrzywdzonego. Wiesz jednak, że kradzież to tylko przykład. Chodzi mi o
    każde ścigane na wniosek pokrzywdzonego działanie. I o procedurę składania
    "zapewnień" o złożeniu wniosku o ściganie, nawet jeżeli dziś jeszcze nie
    wiem że ktokolwiek takiego czynu się dopuścił, a podobnie jak potentaci
    chciałbym w tej mierze dać carte blanche policji. Można tak?

    --
    pozdro
    poreba