  • Data: 2006-09-26 00:25:54
    Temat: OT: zasilacz, było: kontrola policji...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Sep 2006, Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz... A u mnie jakoś działa bez najmniejszych problemów...

    Nie, on działa przypadkiem z Twoimi elementami ;)
    Mi też działał. Aż przestał jak przetasowałem karty :|

    > Może dlatego, że mam linuxa? ;->

    Pewnie NoSmokeDriver ma wbudowany ;)

    > Za darmo nie. Ale mój kosztował o ile pamiętam 50zł i reguluje dobrze.

    Wierzę.
    Bardzo często tak jest że "jednokanałowy" całkiem sprawnie działa
    z określoną konfigurację - zresztą inaczej by się całkiem nie
    sprzedawały :)

    > Ummm... Zdaje się jakieś herezje opowiadasz....

    Rozbierz albo obejrzyj schemat.
    Możesz jeszcze do wyboru poczytać np. elektroda.pl
    Albo tak zapodać:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zasilaczopodobny

    Tu masz jakiś "wiarygodniejszy" konkret, linijki z Codegenem,
    Huntkeyem i Magabajtem nie bez kozery są na czerwono, choć o tym
    Codegenie "400" piszą że aż dwukanałowy :> jest a sam mam "słabszy"
    model, za 50 zł powinieneś mieć coś podobnego ;)
    http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchm
    ark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-3.html
    Zauważ że po *zwiększeniu* obciążenia na 12V (druga tabelka) jest
    w Codegenie LEPIEJ (choć nie dobrze) - tak właśnie mam.
    Już kombinowałem czy by jakiejś żarówki na +12 nie powiesić :>

    Po tym jak po dołożeniu drugiej karty grafiki (na PCI, żadnych
    hiperprądożernych wynalazków, GF2 (!) "świeżo z Chin" :)) i wyjęciu
    dysku i DVD (!) zaczęła mi wariować sieć (!) przyjrzałem się źródłom problemu.
    Oczywiście zacząłem od driverów :>
    A później systemu :]
    Ale drivera do Codegena nie znalazłem ;) (za to sam zasilacz otwarłem
    po zmierzeniu napieć :> i przekopaniu kawałka Internetu)
    Przy okazji wyjaśniło się dlaczego po puszczeniu na czytniku USB
    transferu full speed "zrywało" transfer (i 'dysk' karty znikał).
    Też nie drivery do czytnika były potrzebne ;) tylko ~250 mV na +5
    brakowało :[, inny zasilacz pomaga (wKF: komp z którego piszę idzie
    właśnie na tym "innym" zasilaczu, tamten chwilowo... jest mało
    używany).

    pzdr, Gotfryd