  • Data: 2006-09-25 12:58:01
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:29fmk8npr87.1jpfpkq10b2mg.dlg@40tude.net...

    > A na policji? Wspominałeś o analogii, tzn. w każdej jednostce policji mogę
    > złożyć zapewnienie, że złoże skargę gdy mnie żona/ojciec/córka/brat na
    > mniejszą kwotę okradnie?

    Rozwiń tę myśl. co do zasady zawiadomienie o przestępstwie możesz złożyć w
    dowolnej jednostce policji. Jak złożysz w niewłaściwej, to będzie dłużej trwało,
    ale przyjąć muszą.

    Chyba, ze chodzi Ci o to, by ścigali rodzinę, jeśli by ukradła. Będą ścigali i
    bez Twojego wniosku. Tylko jedną z pierwszych czynności będzie zapytanie Cię o
    wniosek.