  • Data: 2018-04-21 07:36:57
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nijak i nigdy tak nie twierdziłem. Twierdziłem, że powoduje, że
    > przejście pomiędzy pojazdem serwisowym, a środkową stałą wysepką jest
    > osobnym przejściem

    Ok - to może mieć sens, jednocześnei obok twierziłeś, że przejścia nie
    ma bo stoi na nim samochód serwisowy. Czyli tak naprawdę nie wiadomo co
    ustawiacz miał na myśli, skoro my nie jesteśmy do tego zgodni a czasu
    mamy w bród i dostęp do netu. Kierowca miał nietypową sytuację i kilka
    sekund na podjęcie decyzji. Czyli oznakowanie jest do dupy,

    > i osoba wchodząca zza pojazdu serwisowego ma się
    > stosować do sygnalizacji policjanta.

    Ciekawe jak skoro jest oni niewidowczny?

    Shrek