  • Data: 2018-04-21 07:59:12
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jesli, choć MZ dość często wchodzi w rolę advocatus diaboli, to
    > przedstawia po prostu inny p. widzenia.

    No ale często ten punkt widzenia jest tak absurdalny, że ciężko żeby nie
    dorobił się łatki kusona, broniącego kolegów w praktycznie każdej, nawet
    najgłupszej sytuacji, mimo że wielu mu zwraca uwagę, że tłumaczenia u
    Bareii to była komedia a nie na serio.

    > Bo jak już pojawi się temat
    > brzydkiego kulsona to wszyscy od razu huzia.

    To może należy się zastanowić, dlaczego ludzie odbierają policję jako
    brzydkich kulsonów i czy nie jest to spowodowane właśnie takimi
    tłumaczeniami zarówno Robertów jak i co gorsza rzeczników prasowych.
    Obraz policji, której jedynym celem jest wyrabianie statystyki i w
    której pomysł, że być moze to policjant jest dla obywateli budzi nerwowe
    reakcje nie bierze się znikąd.

    Przypomnę, że był czas kiedy policja miała naprawdę wysokie pozycje w
    rankingu zaufania społecznego - niewiele gorsze niż strażacy. Obecnie
    jest widziałem gdzieś ranking gdzie lepiej wypadali taksówkarze:) Już
    nie wspominam o zaangażowaniu politycznym i o tym, że kulsonami nazwali
    się sami, co w zasadzie z mojego punktu widzenia stawia ich na pozycji
    okupantów.

    Shrek