  • Data: 2018-04-21 11:10:40
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-04-18 o 07:36, Shrek pisze:

    > Ok - to może mieć sens, jednocześnei obok twierziłeś, że przejścia nie
    > ma bo stoi na nim samochód serwisowy. Czyli tak naprawdę nie wiadomo co
    > ustawiacz miał na myśli, skoro my nie jesteśmy do tego zgodni a czasu
    > mamy w bród i dostęp do netu. Kierowca miał nietypową sytuację i kilka
    > sekund na podjęcie decyzji. Czyli oznakowanie jest do dupy,

    Na filmie nie widzimy tego oznakowania, więc twierdzenie, że jest "do
    dupy" jest twierdzeniem "od czapy". Ja bym uznał, ze przejście jest
    wyłączone z ruchu, skoro serwisówka go blokuje. Powinien być znak B-41,
    co by ostatecznie wyąłczało wątpliwości, ale z poziomu kamery nie da się
    stwierdzić, czy był.

    > Ciekawe jak skoro jest oni niewidowczny?

    Po pierwsze nie powinna tam leźć, bo idąc generowała zagrożenie. Jak
    oznakowanie jest niejednoznaczne, to nie pchasz się z dzieckiem w wózku.
    Kierowca ratował, jak umiał najlepiej, ale niechcący wygenerował bardzo
    niebezpieczną sytuację.