  • Data: 2018-04-21 12:41:42
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stając na końcu tej wysepki przy pojeździe serwisowym chyba dało się.
    > Moim zdaniem intencją ustawienia tej serwisówki w ten sposób było
    > uniemożliwienie przejścia pieszym. Na ile nieudolnie to uczyniono, to
    > już inna sprawa.

    Mogę się mylić, ale intencją ustawienie serwisówki akurat tam było, że
    dosięgną zwyżką do sygnalizatora:P Koniec teorii.

    > Kierujący widzą. Kwestią otwartą jest legalność przechodzenia przez
    > pieszych.

    Znów idziesz w kierunku śmieszności.

    > Filmujący nieświadomie chcąc pomóc wygenerował bardzo niebezpieczną
    > sytuację, a policjanta poniosły nerwy, bo miał tego świadomość.

    Jak policjant miał tego świadomość, to tworzy niebezpieczne sytuacje, to
    niech ma pretensje do siebie a nie tych co ich na niebezpieczeństwo naraża.

    Shrek