  • Data: 2018-04-21 07:14:34
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli stworzyli "wysepkę". Zgodnie z pord te dwa przejścia przed i za
    > wysepką są "osobne".

    Być może stworzyli, być może nie. Przejście było oznaczone jako
    przejście i tyle. To co nieudolnie próbowali stworzyć rozstawiający
    pachołki i policjanci ma niewielkie znaczenie.

    > W zasadniczym wątku nie ma to większego znaczenia, więc nie chce mi się
    > rozkminiać.

    Ma - jak były na przejściu to masz obowiązek im umożliwić zejście
    nieważne jakie mają światło (dyskusyjne jest to jak to ma się do
    policjanta, ale możemy śmiało założyć, że jak nieogarnięty policjant
    każe ci spowodować kolicję, to masz prawo go nie posłuchać).

    > Ale do oceny zachowania pieszego potrzebował bym widzieć, czy tam nie
    > było przykłądowo od strony tych pasów znaku B-41.

    Ale co to obchodzi kierowcę co i gdzie ma pieszy od swojej strony?

    Shrek