  • Data: 2018-04-20 23:30:42
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie w całości się zgadzam, tym nie mniej oczywiście masz bardzo wiele
    > racji. Wydaje mi się, że zablokowanie przejścia samochodem serwisowym
    > powodowało, że nie wolno tam było przechodzić, a zatem zasada
    > ograniczonego zaufania uprawnia do takiego wniosku, o którym, piszesz.
    > Osobiście uważam, że ona tam stała i "wyzierała" na policjanta z za tej
    > serwisówki i można było sądzić, że panuje nad tym, co się dzieje.

    A ja osobiście uważam, że ona wyzierała na samochody, czy zdążą
    wyhamować jak wejdzie, czy nie zdążą.

    A na poważnie, jako kierowca średnio mnie obchodzi na co ona wyzierała.
    Na policjanta, czy na chmurki na niebie.
    Mnie obchodzi czy zdążę wyhamować jak jej wpadnie do głowy wejść na
    jezdnię przed moim samochodem.

    > Z jednej strony bardzo celna i światła uwaga.

    To był sarkazm?
    Bo miałem nadzieję, że piszę truizmy i rzeczy oczywiste.

    > Ale w tym konkretnym
    > wypadku mogła spowodować potrącenie pieszej przez pojazd jadący
    > równoległym pasem z lewej strony nagrywającego. Pojazd ten miał prawo
    > jechać, gdyż jego kierunek był otwarty przez policjanta i wyskakująca
    > spomiędzy jadących pojazdów kobieta z wózkiem mogła go zaskoczyć.

    Serio? Mogła go zaskoczyć?
    Jadąc z lewej strony nagrywającego mam prawo wyprzedzać przed przejściem
    dla pieszych? Bo kierunek był otwarty przez policjanta?

    Żaden policjant nie zmusi mnie do przejazdu przez przejście dla
    pieszych, gdy z mojej prawej strony to przejście zasłania inny
    (zwalniający, czy wręcz zatrzymujący się!) samochód i nie wiem czy zza
    tego samochodu nie wyjdzie pieszy.
    Trudno. Najwyżej dostanę mandat.

    Pozwolę.

    Pozdrawiam