    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Date: Fri, 20 Apr 2018 17:49:55 +0200

    > Zobacz w 10 sekundzie. Tam skośnie są słupki. Moim zdaniem wyłączono
    > prawą część jezdni.

    A w 9 widać, że tylko drugi pas, na którym stał samochód chłopaków do
    sygnalizacji. Prawy (buspas i w prawo był jak najbardziej czynny).

    > Co więcej, to samochód
    > serwisowy przegradza całe pasy i zastanawiam się, czy przejście w tym
    > miejscu jest dozwolone, przez przejście przejść się nie daje.

    Nie idź tą drogą, bo powtórzysz wyczyn rzeczniczki, która pytana o
    samochody zaparkowane tak, że trzeba po ciągłej jeżdzić, wypaliła, że
    tym co najadą na ciągłą należą się mandaty.

    > Nie wiem. Jest wycinek filmu.

    Jest dojazd do skrzyżowania, przejazd, zjazd. Widzisz wszystko co mógł
    zobaczyć kierowca.

    Shrek