  • Data: 2018-04-20 17:45:07
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2018 o 08:30, m pisze:

    > To że w ogóle całe przejście jest przegrodzone samochodem.

    To że ktoś zaparkował na przejściu nie czyni go wyłączonym z użytku.
    Nawet jak ma zółte koguty.

    > Mnie się wydaje że ty po prostu masz coś do Policji

    Nie podobają mi takie akcje jak tu przedstawiane. Jęśli uważasz, że to
    "manie coś" to tak - mam coś do nich.

    > a do Roberta w
    > szczególności i cokolwiek by nie napisał, to byś był przeciw - dla zasady.

    Robert po prostu zawsze próbuje wytłumaczć różne głupie postępowania
    kolegów na różne absurdalne sposóby, czym rzeczywiście sobie mojej
    sympatii nie zaskarbia (choć na innych grupach zdaje się nam mieć te
    same poglądy). Powiedziałbym raczej że jest na odwrót. Jeśli pojawią się
    jakiekolwiek zastrzeżenia co do pracy policji, to właśnie Robert jest
    dla zasady za kolegami.

    Shrek