  • Data: 2010-07-24 01:50:28
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 23:37, barabella pisze:

    > grzywnę? "Zobowiązanie" SO jedst wolne od wypłat, komorników, a poza
    > tym jaki problem robić na czarno;-) 10 lat minie jak nic bez
    > obowiedniej komunikacji;-) Ty chyba jesteś członkiem, sory, RC,
    > albo...

    Skup się debilu ... podałem ci art. ... każda czynność w związku
    z tym artykułem powoduje, że bieg przedawnienia biegnie od nowa
    ... Namaluję ci to:

    Wódz Ligęzy uparł się na ciebie ... dostał wyrok ... ty
    spier*alasz zagramanicę i myślisz, że po 10 latach możesz wrócić ;)

    On zaś (wódz ligęzy) robi ruch przed komornikiem ... i znów bieg
    przedawnienia ma 10 lat ...

    Ligęza może po prostu pierdnąć raz na 10 lat - a ty w świetle
    polskiego prawa masz przeje*ane ....

    Skup się niedźwiecki: jesteś skończony w polsce ... i to czy ja
    mam czy nie mam z tego niezłej zabawy nie zmienia faktu: Jeśli
    "ligęza" jęknie cokolwiek" przed komornikiem - to odnawia bieg
    przedawnienia o kolejne 10 lat.

    KUMASZ ?

    > grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
    > sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
    > nie pisza przecież bzdur...

    Ależ oczywiście debilu - że piszesz bzdury - ... Tak zwane
    stawki dzienne zamienisz na areszt .... kwotę z cywilnego
    postępowania się nie da ! ... MUSISZ ZAPŁACIĆ CIECIU :)

    6008