  • Data: 2010-07-23 21:37:21
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: barabella <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podejrzany jesteś Gilu
    zastanawia mnie twoja rekinowa wola udowodnienia mi czegoś

    moja siostra jest we włoszech, kuzyn w irlandii, nikt nie sciaga ich
    od nich zadłużeń w polsce

    po pierwsze chcesz mi wmówić, że powód będzie miał interes wypałniać i
    opłacać jakies europekjskie wnioski zeby ściągnąc ewentualnie sama
    grzywnę? "Zobowiązanie" SO jedst wolne od wypłat, komorników, a poza
    tym jaki problem robić na czarno;-) 10 lat minie jak nic bez
    obowiedniej komunikacji;-) Ty chyba jesteś członkiem, sory, RC,
    albo...

    grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
    sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
    nie pisza przecież bzdur...