  • Data: 2010-07-23 20:20:35
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 21:58, barabella pisze:

    > Dzięki Gilu za społeczną edukację.

    Ja Cię nie edukuję. Ja Ci mówię co Cię czeka.

    > Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
    > do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
    > pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim.

    Zapłacisz ... zapłacisz ...

    "Kolejna edukacja" :

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20077,europejs
    ki_nakaz_zaplaty_ulatwia_dochodzenie_wierzytelnosci.
    html

    > tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.

    Ty mi się nie musisz przedstawiać ...

    > Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    Jak już robimy listę życzeń: Racz przestać śmiecić tymi swoimi
    gó*nianymi wypocinami na wszelkich grupach i zaprzestań na swoim
    śmiesznym blogu.

    No i jak wspominałem: Szykuj wiadra wazeliny ... na terenie EU
    twój "olbrzymi majątek" nie może czuć się bezpiecznie ...

    ROTFL !

    6008