  • Data: 2010-07-23 19:58:34
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: barabella <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strachy na lachy ... hmmm ... jak już napisałem - głupiś ...
    >
    > "Stach, ty nie pchaj się gdzie nie szukają cię,
    > Wyżej tyłka nie podskoczysz, to pamiętaj,
    > Swoje rób i więcej nie pouczaj mnie,
    > Matka w domu chce zobaczyć cię na święta!"
    >
    > W wolnym tłumaczeniu: art. 123 § 1 KC.
    >
    > W wolniejszym - jeśli koleś chce ci zjechać tyłka i ma już
    > prawomocny nakaz - szykuj wiadra wazeliny - bo będzie bolało ! (
    > generowanie setek zapytań przez komornika ... czyli kosztów
    > egzekucyjnych to pikuś :) )
    >
    > --

    Dzięki Gilu za społeczną edukację. Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
    do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
    pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim. Z
    tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.
    Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/