  • Data: 2003-12-17 10:17:55
    Temat: Re: jakim prawem - kontrole legalnosci oprogramowania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Gliniecki rzecze:
    > Słyszałem. To przed sądem. A w razie przeszukania policyjnego to policjant
    > udowadnia, że ktoś nie ma papierów na oprogramowanie, czy ta osoba
    > udowadnia, że je ma? Jak nie wykażę, że program jest legalny, to się
    > domniemywa, że mam go legalnie? Też bym tak chciał...

    To może jeszcze będziesz udowadniał, że masz legalnie kasety magnetofonowe,
    taśmy wideo, płyty CD, płyty CD-R, płyty DVD i płyty DVD-R, a także niepirackie
    książki itp. ?
    Nie!? TO PO KIEGO BREDZISZ COŚ TAKIEGO W PRZYPADKU PROGRAMÓW !?

    Weź się człowieku puknij w głowę!

    Arek

    --
    http://www.losowania.net