  • Data: 2003-12-17 14:42:38
    Temat: Re: jakim prawem - kontrole legalnosci oprogramowania
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjść i sprawdzić ? KTO ? Policja ? Chyba że to firma państwowa ...

    A moze powiesz mi jeszcze, ze w firmach nie robi sie kontroli co?
    Oczywiscie, ze tak. Firma moich starych ma w ciagu roku przynajmniej 2-3
    roznorakie kontrole. No chyba ze to przychodza przebierancy z lewymi
    legitymacjami hehe.

    > Co nie przeszkadza żeby i mnie krew
    > zalewała na takie prawo które można interpretować i na życie w
    > państwie w którym cała władza i tak zwany wymiar sprawiedliwości jest
    > skorumpowany od samej góry (wiadomo - ryba psuje się od głowy).

    Prawo jest normalne. Kazde zainstalowanie programu jest rowne z zawarciem
    umowy z producentem. Tak samo gdy wchodzisz do autobusu MPK i zawierasz
    umowe z przewoznikiem w momencie samego wejscia do pojazdu, ze kupujesz
    bilet na przewoz. Jezeli nie masz takiego biletu a bedzie kontrola, to
    oznacza ze jedziesz nielegalnie i dostajesz kare. Nie widze niczego dziwnego
    w tym prawie.