  • Data: 2010-12-29 15:00:15
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    >A ktoś cię pytał o zdanie w kwestii "zdradza czy nie"? Jesteś sądem?
    >Domorosłym jednosobowym trybunałem?

    Człowieku, to nie jest telefon zaufania, czy kancelaria adwokacka. To jest
    grupa DYSKUSYJNA, na której powinno się dyskutować a nie udzielać rad
    adwokackich. jak sama kobieta wywlekła swoje brudy na publiczne forum, to
    usłyszała opinie na ten temat. Mogła zapłacić i iść do adwokata, a jak ją
    nie stać to do poradni przy kościele.

    Jingiel