  • Data: 2010-12-29 16:21:33
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > I dostała konkretną odpowiedz na temat prawa do zamieszkiwania
    > małożonka na podstawie krio, jak równiez co ma zrobić aby komornik
    > mógł go eksmitować po rozwodzie. Ale jej odpowiedź nie pasowała i
    > zaczęła polemikę, dlatego wszyscy na nią wsiedli.

    No cóż, może i można uznawać za polemikę jej "ale jak to?!" jak
    usłyszała jak prawo to reguluje.

    W Kielcach była taka sprawa, że dziewczyna zobaczyła trzech bandziorów
    jak zrzucają z wiaduktu człowieka. Zginął.
    Zadzwoniła na policję, oni mieli już podejrzanych, wyznaczyli termin na
    okazanie, ale zanim doszło do okazania, tych trzech odwiedziło ją w
    mieszkaniu. AFAIR zgwałcili, pobili, i zagrozili że ich kumple ją
    wyrzucą z tego samego wiaduktu, jeśli będzie zeznawać.

    A jej dane, adres etc. uzyskali zgodnie z prawem, z akt śledztwa.
    Jak to usłyszałem to też się zdziwiłem "ale jak to, do kurwy nędzy?!".

    --
    Pozdro
    Massai