  • Data: 2010-12-29 13:52:33
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2010 14:21, Massai pisze:

    > A to ciekawe. To "paszoł won, trollu" to jak rozumiem do siebie też
    > kierujesz? Skoro jak sam przyznajesz wpierdalasz się między wódkę a
    > zakąskę?

    To jest grupa dyskusyjna, trollu - ty miałeś do mnie pretensje, że
    odniosłem się do czyjegoś stanowiska, a sam odniosłeś się do mojego.
    [ciach]

    > Jej domysły, podejrzenia i opis sytuacji musi ci wystarczyć. Nie masz
    > narzędzi żeby zweryfikować czy są prawdziwe.

    Uhm. Idź przywitaj się z Niewidzialnym Różowym Jednorożcem.

    > Więc - jak najbardziej jest to stan faktyczny. Stan faktyczny - to nie
    > jest "rzeczywistość", to nie "prawda absolutna", tylko w jakimś tam
    > stopniu ustalona i uprawdopodobniona wersja wydarzeń.

    ROTFL

    Ale bredzisz.

    > Aż dziwne że tego nie wiesz.

    Wiem, że to co napisałeś to fałsz. Wręcz bezczelne kłamstwo. Albo
    brednie kogoś półprzytomnego.

    Nie rozumiesz słowa "fakt"... Pomyliło ci się z tytułem brukowca.

    > Masz jakieś na to dowody? przesłanki? Jeśli jakiś członek Al-Quaidy
    > zezna że współpracowałem, to jak najbardziej będą to przesłanki żeby
    > powołany organ się tym zajął, i wyjaśnił co tam się rzeczywiście działo.

    Dostałem anonimowego SMSa.

    [ciach]

    > Zwyzywałeś ją od chorobliwie zazdrosnej, że ma paranoiczne postawy etc.
    > Mam cytować?

    Proszę uprzejmie. Tylko nie przekręcaj i nie wyrywaj z kontekstu.