eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy? › Re: jak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy?
  • Data: 2010-01-20 21:49:39
    Temat: Re: jak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut pisze:
    > potrzebuje do pozwu wpisac adres zamieszkania wlasciciela pozwanej firmy (os
    > fiz) i adres ten moge miec w odpisie wpisu do ewidencji dzialalnosci
    > gospodarczej. jak to zdobyc? jak ustalic pod jaka gmine podlega (mam adres
    > firmy)? urzad gminy w ogole wyda mi takie cos?

    Wyda. Kosztuje to 17zł. Często takie informacje podają bezpłatnie
    przez telefon. Który urząd? Właściwy miejscowo - masz miasto, to
    uderzasz do urzędu tego miasta. Jak jest kilka, to musisz poszukać po
    dzielnicach, czy też innych obszarach.

    Ponadto sprawdź po NIPie na www.stat.gov.pl/regon czy przypadkiem tam
    nie znajdziesz interesującego Cię adresu. Dowiesz się tam też dokładnie
    w którym urzędzie człowiek jest zarejestrowany i pod jakim numerem. Choć
    nieraz te dane są nieaktualne, zwłaszcza przed erą "1 okienka", kiedy w
    GUSie trzeba było się samemu aktualizować, a nie każdemu się chciało.

    --
    Liwiusz