eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy? › Re: jak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy?
  • Data: 2010-01-21 22:41:08
    Temat: Re: jak uzyskac odpis wpisu do rejestru dzialalnosci gospodarczej cudzej firmy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > Nie, bo we wpisie do ewidencji podaje się adres zamieszkania i adres
    > prowadzenia działlności. Pozwy trzeba pisać na ten pierwszy, ten drugi
    > może, ale nie musi byc tym samym.

    Czy trzeba pisać na adres zamieszkania, to w to bym wątpił. Kiedyś
    sąd nie chciał mi ustanowić kuratora dla doręczeń w sytuacji, kiedy
    znałem miejsce pracy pozwanego i kazał podać właśnie adres pracy.
    Podobnie będzie z miejscem wykonywania DG - po pierwsze trzeba zadbać,
    aby pismo dotarło do właściwego adresata. A czy będzie to adres
    zamieszkania, czy wykonywania DG, to już mniej ważne.

    Poza tym sądy z urzędu nie sprawdzają co to za adres jest podany w
    pozwie.

    --
    Liwiusz