  • Data: 2006-10-18 18:17:54
    Temat: Re: jak ominac klauzure o zakazie pracy u konkurencji?
    Od: "Szymon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zależy co jest w zapisie. W radykalnym przypadku może zarejestrować
    działalność i świadczyć nowej firmie usługę do czasu kiedy zakaz przestanie
    obowiązywać. Ale wszystko zależy od zapisu.

    > Czy ta konkurencyjna firma jest wymieniona z nazwy?
    > Kwota wynagrodzenia za "pozostawianie" na bezrobociu z tytułu umowy o
    > zakazie zatrudnienia u konkurencji jest oznaczona i wypłacana tej Twojej
    > koleżance?

    Jakby integralny zapis, inaczej to głupotą było podpisanie takiego
    zobowiązania. W dodatku krzywdzący wyraźnie jedną ze stron brak wypłaty
    pieniędzy za ten okres, można by z tej strony ugryźć.

    Sz.