  • Data: 2009-09-13 13:37:44
    Temat: Re: inicjatywa obywatelska
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agatka napisal:
    > Słysząc w mediach najnowsze doniesienia o kolejnych ofiarach wśród polskich
    > żołnierzy na misjach zagranicznych zaczęłam się zastanawiać jak długo
    > będziemy nadstawiać karku w "amerykańskich" wojnach. Idąc dalej - nasze
    > wsparcie USA nie ma się nijak do złagodzenia przepisów wizowych i swobodnego
    > podróżowania do Stanów. Pal licho poznawanie amerykańskiej kultury -
    > bardziej zależy mi na obejrzeniu ciekawostek naturalnych i przyrodniczych
    > niż kultury fast food.
    > Przechodzę wreszcie do pytania prawnego: czy jest możliwość złożenia
> [...]

    Mozna. Skutecznosc w naszych warunkach nikla, bo Polska ma nikly
    potencjal i z politycznego punktu widzenia jest amerykanskim klientem.

    Gdyby miala wielkosc i potencjal Brazylii to moglaby sobie pozwolic
    na niejedno. Po wprowadzeniu biometrii dla przyjezdzajacych do USA,
    Brazylijczycy odpowiedzieli retorsjami wprowadzajac biometrie i wizy
    WYLACZNIE dla Amerykanow. I Waszyngton mogl Luli da Silvi... no wlasnie nic.
    Pociesz sie jednym: w odroznieniu od Amerykanow mozesz do Brazylii pojechac
    bez wizy :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek