  • Data: 2005-06-15 13:28:25
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Monika " napisał :

    > Temat moim zdaniem jest w tym momencie bardzo
    > dobry, a zlaprybe wcale nie jest burakiem skoro postawił ten usenet.

    Nie widze zwiazku

    Jeżeli nie rozumiesz tematu to się nie wypowiadaj, bo moze nie wiesz co to
    jest
    > mieszkanie w bloku i nie posiadanie własnej działki. Krytyke zostaw
    > mądrzejszym.

    No teraz wypalilas - ja wiem dokladnie co znaczy mieszkanie w bloku i nie
    posiadanie swojej dzialki, ale jakos nie przyszloby mi do glowy zeby robic
    grila na balkonie. Dosc skutecznie walcze z d..mi ode mnie z osiedla ktorzy
    podejmuja takie proby.
    Spojrz na to z innej strony: czy fakt ze do najblizesz dyskoteki mam 10km
    upowaznia mnie do tego aby robic dyskoteki w domu?? albo czy fakt ze do
    najblizszej strzelicy mam 10 km upwaznia mnie do strzelania na balkonie
    nawet do tarczy?
    Tego typu przyklady moznaby mnozyc.
    Reasumujac - chec zaspokojenia swojej potrzeby kosztem samopoczucia innych
    jest conajmniej egoistyczne a i tak sprowadza sie do buractwa!

    > Ps.Do wczesniejszej wypowiedzi. Pręt to sobie sama w... jeżeli masz taką
    > potrzebę.
    Przeciez ona nic nie mowiła o swoich potrzebach tylko szczegolowa
    nakierunkowala go na odpwiednie postepowanie.

    -
    J3M