  • Data: 2005-06-16 06:56:03
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d8r6qp$d6n$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Mylisz sie. Robienie grilla na dzialce jest jak najbardziej naturalne.

    No właśnie o tym mówię. Nie chodzi o to, że naprawdę przeszkadza, ale żeby
    się czepić. Bo tu jest naturalne, a tam, nie, I TO MY, K...A, MUSIMY MIEĆ
    RACJĘ!

    > Czepianie sie tego jest kretynizmem. Poza tym na dzialce sie bywa. W
    > mieszkaniu w bloku sie mieszka - jest delikatna roznica, nie uwazasz?

    O ile ja nie zrobiłbym grilla na balkonie, to nie przypominam sobie, żeby mi
    to kiedykolwiek przeszkadzało.
    I na razie NIKT spośród tych, którzy nazwali to buractwem na grupie nie
    podał ŻADNEGO powodu, dla którego im to przeszkadza, tylko cały czas
    słyszymy BO NIE.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII