  • Data: 2005-06-15 14:35:18
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zlaprybe napisał(a):
    > Pomysl o kims kto ma dziecko w domu i wychodzi na balkon zapalic.
    Skoro uwaza ze jego palenie jest szkodliwe dla jego wlasnego dziecka, to
    sadzi ze jest nieszkodliwe dla innych dzieci? To niech rzuci palenie.
    Wyobraz sobie... mam samochod, popsul mi sie, probuje go sam naprawic.
    Wiaze sie z ta z odpalaniem silnika i tego konsekwencjami (hasal,
    spaliny itp). Mieszkam na parterze, mam okno na podworko, w pokoju przy
    otwartym oknie bawi sie dziecko. Wiec przestawiam samochod, aby rura
    wydechowa skierowana byla w okno sasiada - bo nie chce zeby moje dziecko
    wdychalo spaliny.
    Jesli osoba palaca ma dzieci i nie chce zeby te dzieci wdychaly dym
    papierosowy - niech rzuci palenie.
    Tak samo draznilo mnie w akademiku - nieraz nie mozna bylo przejsc
    korytarzem, tak bylo nadymione przez palaczy, ktorzy wlasnie nie chcieli
    palic w pokoju - bo jak panna/chlopak przyjada na weekend w odwiedziny
    to zeby nie smierdzialo w pokoju.
    Ja mam to szczescie ze u mnie sasiedzi nie wpadli (jescze) na pomysl z
    grillem na balkonie. Ale argumentacja ze najblizsze miejsce gdzie mozna
    zrobic grilla jest 10km od miejscowosci - smieszny argument. Budze sie w
    nocy, jestem glodny... mam ochote na czekolade a slodyczy brak. Sklepy w
    okolicy pozamykane - najblizszy nocny na drugim koncu miasta. Wiec
    dobijam sie do sasiada zeby mnie poczestowal czekolada - bo ja przeciez
    chce ja zjesc a mam dalego do sklepu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl