  • Data: 2024-07-23 14:28:28
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 11:43, J.F pisze:

    > a) nakleic nową, zalakierować.

    Może jakbym chciał oszukać dziecko... i to takie niezbyt rozgarnięte.

    > b) istotnie zeszlifowac starą, wkleic nową, zalac tworzywem ...

    To nie jest naklejka.
    Nie wiem czym się graweruje, czy tam drukuje na plastiku mikroskopijne
    cyferki, ale żeby to wyglądało wiarygodnie musiałbym zainwestować w
    takie narzędzie i jeszcze zeszlifować całą powierzchnię pleców aż do
    gołego plastiku i potrafić to potem zalać jakimś przezroczystym
    tworzywem przypominającym szkło warstwę o grubości... ile? 0,1.. 0,2 mm?
    No przynajmniej taką, żeby grubość zgadzała się z grubością podaną przez
    producenta...
    Już widzę jak robię formę, żeby tworzywo nie wypływało na boki i rootuję
    telefon żeby zmienić mu IMEI.
    Serio?

    Po co rozważać takie głupie pomysły, skoro taniej, szybciej i prościej
    jest pójść do sklepu i po prostu kupić jakiś dowolny telefon za grosze?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr