  • Data: 2024-07-23 19:27:33
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 18:51, Kviat pisze:

    > Od razu wiara...
    > Ale fakt, wolę wierzyć, że takich biegłych jest jednak mniej, niż
    > więcej. To w końcu cywile (chyba...), a nie mundurowi.

    Biegli za pracują za pieniądze. Piszą to co za co im płacą. Zresztą
    wcale nie trzeba biegłego. Wystarczy sędzia, co uzna że skoro byłeś
    legitymowany, to masz podać dane a to czy były ku temu przesłanki to
    inna inszość, którą teraz nie będzie się zajmować.

    > Ja o działaniu sądów.

    Ja też. Większość ludzi nie była w sądzie w charakterze strony, więc ich
    pogląd na to jak działają sądy był podobny do poglądu na działanie
    policji, dopóki sami się nie stali przedmiotem tych działań.

    > To, że pis rozjebał system, któremu faktycznie daleko było do
    > doskonałości, raczej nie podlega dyskusji.

    Paradoksalnie za pisu było pod względem "walki z panstwem" lepiej. Była
    świadomość wśród sędziów że państwo tnie w chuja i tnie również z nimi.
    Teraz wróciło do normy i znów "państwo" domyślnie ma rację. Choćbyś
    przyszedł do strażników w innej sprawie, ktorą baba umorzyła (nie bez
    walki) bo była tak absurdalna, że aż ją kolega z pokoju pacyfikował
    (parkowanie pod zakazem... ale w miejscu wyznaczonym), baba ci
    "wystawiła mandat" bez wysłuchania (bo jedno ci już umorzyła i
    wystarczy)... nie pytając nawet czy to ty kierowałeś. Dostajesz zaoczny
    (czyli taki z dupy i bez zdania racji), na rozprawie wychodzi że
    strażnicy zeznali ze były znaki których nie ma, masz okrągłe zero
    punktów, więc piratem raczej nie jesteś, skrzyżowanie jest w sposób
    oczywisty nieprawidłowo oznakowane, linie które niby jednoznacznie
    definiują skrzyżowanie były dokładnie takie same jak nie było
    skrzyżowania, tylko wyjazd z parkingu (którym rzeczywiście ta "droga"
    była, zanim ktoś nie wpadł na idiotyczny pomysł przerobienia jej na
    skrzyżowanie przez dostawienie znaku, ale tylko na jednym wlocie)...
    Jednym slowem było tam spierdolone wszysto co się dało - efekt - grzywna
    większa niż wnioskował oskarżyciel (żeby się zgadzało z nakazowym),
    skrzyżowanie przebudowane i... dalej oznakowanie tak samo spieprzone
    (choć teraz to rzeczywiście wygląda jak skrzyżowanie), baba w straży
    dalej głupia i strażnik który wypisał wezwanie za parkowanie w miejscu
    wyznaczonym dalej nawet nie wie co zrobił.

    Tak to twoim zdaniem powinno wyglądać?

    > I optymistycznie zakładam, że jeśli chociaż wróci do poziomu sprzed pis,
    > to i tak będzie lepiej, niż za pis.

    Jak już pisałem - paradoksalnie będzie gorzej - obywatel znów domyślnie
    jest winny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!