  • Data: 2010-02-09 22:29:07
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Kluczyki i dokumenty były w domu do którego mieli dostęp: rodzice,
    > siostra ze szwagrem, druga siostra ze szwagrem.
    > Miły policjant powiedział ze jak nie wskaże jednej osoby dysponującej
    > pojazdem to wystawią wniosek do sądu o ukaranie mnie.
    > Z uśmiechem odpowiedziałem że jeśli muszą to trudno.

    to ze kluczyki leza na wierzchu i kazdy je moze wziac nie zwalnia ciebie
    z obowiazku wiedzenia kto je wzial.

    > Nieprawda, chyba że coś się ostatnio w przepisach zmieniło.
    > Właściciel pojazdu ma prawo nie wiedzieć kto jechał i ma
    > prawo tego nie pamiętać.

    nie bylo pytania kto jechal tylko komu dala samochod.
    jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

    pord nie uwzglednia zwolnienia z powodu niepamietania.
    nie precyzuje w jakis sposob masz wiedziec komu dales samochod.
    mozesz to sobie zorganizowac w dowolny sposob, pamietac, zapisywac,
    chodzic do wrozki. ale masz wiedziec, co gorzej: zawsze masz wiedziec,
    bo limitu czasowego tam nie ma.

    > A za wykroczenie można ukarać tego kto je popełnił a nie tego
    > kto jest właścicielem pojazdu.

    to tez wykorczenie za przekroczenie predkosci zostanie umorzone bo
    sprawy nie wykryto,
    a wlascicile dostanie grzywne z zupelnie innego paragrafu

    co wyscie sie uparli laczyc wlasciciela pojazdu z przekroczeniem predkosci.
    on mogl w tym samym czasie na plazy lezec.

    > Nie zapisywanie czy niepamiętanie komu użyczaliśmy pojazd
    > miesiąc czy dwa temu nie jest wykroczeniem ani przestępstwem.

    no niestety jest wykroczeniem.