  • Data: 2006-04-04 17:24:17
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra [###h...@s...spam.spam.###] napisał:

    > Niech jeszcze złapie "sprawcę" ;)

    Tu nic nowego nei napisałeś. Więzienia są zapełnione nie tymi, co
    kradli, ale tymi, co sie dali złapać. Tyle, że wcześniej czy później
    taki fotograf może zostać złapany po prostu "na gorącym uczynku".

    > Albo zobaczy samochód zeszpecony naklejką, wyrzuci go na złom i od
    razu
    > kupi nowy bez naklejki ;P
    > Poza tym wyspecjalizowane firmy oferują przeniesienie takiej
    naklejki (z
    > numerem rejestracyjnym) na inną szybę za góra 50zł :)

    Ja to wiem, ty to wiesz. Spróbuj przekonać sąd, ze rachunek jest
    zawyżony, jak gość z samochodem w tym celu pojedzie do serwisu
    fabrycznego. Takie jest życie.

    Tylko po co?