  • Data: 2006-04-04 17:44:06
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski [###A...@w...net.pl.###] napisał:
    > Wcześniej zgłosi policji, aby znaleźli dowcipnisi (np. na podstawie
    > linii papilarnych) i poprosi ukaranie za nieprawidłowe parkowanie
    ;-)

    Niekoniecznie. Powodów takiego lub innego sposobu zapaprkowania
    pojazdu może być wiele. Niekoniecznie śmiesznie zaparkowany samochód
    musi być dowodem popełnienia wykroczenia. W wielu wypadkach głupio
    wyglądający samochód może być wynikiem tego, że kierujący dopasował
    się do sytuacji w chwili parkowania i z jakiegoś powodu musiał tak, a
    nie inaczej zaparkować. Pozostałe pojazdy poodjeżdżały i nie można
    ustalić tej sytuacji.

    > Racja, zmięta karteczka powędruje na jezdnię obok samochodu :-(

    To znaczy uważasz, że ta nalepka ma być swoistą karą? Dość ryzykowne
    podejście, bo od karania są inne organy.

    > To jemu trzeba udowodnić i liczyć, że sąd postępowania nie umorzy ze
    > względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu.

    Nie podejrzewam, by ktokolwiek bawił się w udowadnianie czegokolwiek.
    Albo zostanie "ujęty" na gorącym uczynku, albo zarejestrowany
    przykładowo przez jakąś kamerę video. Ostatecznie po prostu bedzie
    świadek, który go zna. Przecież nikt nie będzie się bawił w ślady DNA
    czy daktyloskopie dla takiej pierdołki. I mnie już nawet nie tyle
    chodzi o samą szkodliwość społeczna jego działania, co o kłopot.
    Konieczność składania wyjaśnień jest mało przyjemna.