  • Data: 2006-04-04 17:55:55
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska [###R...@a...waw.pl.###] napisał:
    > Jakie dobre? Przecież parkuje na miejscu przeznaczonym pod zieleń, a
    > na dodatek tuż przy samym drzewie.

    Po pierwsze nie wiem z czego wnosisz, że to miejsce przeznaczone na
    zieleń. To znaczy nie wykluczam, że ono miało takie przeznaczenie.
    Tyle, że jak wynika z fotki to raczej w praktyce tam zielonego nic nie
    ma. Idąc tym tokiem rozumowania należało by karać wszystkich
    jeżdżących drogami gruntowymi, bo przecież gdyby nie to, to tam by
    trawa rosła.

    A co do drzewa? Na osiedlach jest wiele miejsc, gdzie stoi się przy
    drzewie. Reasumując, to nie tyle chodzi mi o to, czy ten samochód jest
    prawidłowo, czy nie zaparkowany, ile o to, że ze zdjęcia jednoznacznie
    nie wynika, co też złego w tym spososbie zaparkowania widzi autor.

    > A dlaczego ma być komicznie? Źle zaparkowane samochody są uciążliwe,
    > niebezpieczne, szkodliwe, za to rzadko komiczne.
    > Sytuacja zmuszała? :>

    Teoretycznie? Może właśnie tracił przytomność przy ataku serca i
    zostawil na pierwszym wolnym miejscu? Albo zobaczył budrysa
    napadającego na staruszkę w celu rabunkowym, więc samochód porzucił w
    pierwszym wolnym miejscu i pobiegł? Albo mu się na tej dróżce powyżej
    samochód zepsuł, więc go zepchnął, by nie przeszkadzał. Po prostu na
    podstawie tej fotki trudno to ocenić intencje i powody takiego
    zaparkowania.