  • Data: 2006-04-04 18:51:49
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Niekoniecznie śmiesznie zaparkowany samochód
    Sądziłem, że 'mowa' była o nieprawidłowo zaparkowanym...

    >To znaczy uważasz, że ta nalepka ma być swoistą karą?
    Raczej zwróceniem (nieobecnemu kierowcy) uwagi, np. że bezprawnie
    blokuje chodnik, który jest przeznaczony dla pieszych.

    >Nie podejrzewam, by ktokolwiek bawił się w udowadnianie czegokolwiek.
    >Albo zostanie "ujęty" na gorącym uczynku, albo zarejestrowany
    Skoro naklejający ma być ukarany (przez sąd), to jednak udowadnić
    należy, choćby przedstawiając wiarygodnego świadka.
    Oczywiście w praktyce kierowca policji wzywać nie będzie, a tym
    bardziej dochodzić odszkodowania przed sądem za odklejenie naklejki.

    --
    Artur Golański